10 Ergebnisse

Suche filtern

Filter anwenden

Region

10 Ergebnisse

  • Hai Banh

    ITB Networker von Keys.me
    President/Founder
    Berater
    A travel app with real-time translation and a market place for hotels, homes and tours
    Merken
  • Philippe Bertholet

    ITB Networker von Les Relais d'Asie
    Merken
  • CEO Eric Gerardin

    ITB Networker von Doyoogo - GenerationVoyage.fr
    CEO/Dev
    Blogger, Geschäftsführer, Presse
    Partners/Suppliers for Doyoogo ( 100k users per month) Advertisers and Partners for GenerationVoyage.fr (1.2M users per month) Doyoogo: an acquisition channel for Tours&Activities platforms GenerationVoyage: Over 1.2M monthly french visitors in our website where we write about travel deals and travel guides/tips.
    Merken
  • Dominique Goybet

    ITB Networker von Ocean Voyager
    Merken
  • SEIJI KUDO

    Travel Destination Promoter
    Projektmanagement
    ITB Berlin 2020
    Merken
  • Alexia Labbé

    ITB Networker von Doyoogo
    Digital Project Manager
    Doyoogo is a web technology designed to be integrated to your content in order to display personalized Tours & Activities to your users. We're integrating more than 30 T&A marketplaces and are now looking for partnerships with travel medias. Personalized uptodate T&A content to integrate to your media Intelligent reporting and analytics platform
    Merken
  • KAZUO MARUYAMA

    Tourism Department Director
    Bereichsleiter
    ITB Berlin 2020
    Merken
  • Géraldine MAUDUIT

    ITB Networker von OPEN TOURISME LAB
    Startup Acceleration Manager
    Merken
  • Charles Moszkowicz

    ITB Networker von Explorama
    CEO
    All institutions (companies, territories...) who want to protect and promote natural heritage. Tools to promote natural heritage through discovery and gamification.
    Merken
  • USA, Brand USA Pavilion

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2020
    Brand USA, die offizielle touristische Marketingorganisation der Vereinigten Staaten von Amerika, wurde gegründet, um die USA weltweit als erstklassiges Reiseziel zu vermarkten. Die Aufgabe von Brand USA ist es, internationale Reisen in die USA zu fördern, um so den touristischen Beitrag an der Wirtschaftsleistung zu erhöhen. Eine weitere Aufgabe der Public-Private-Partnership-Organisation ist es, das Image der Vereinigten Staaten weltweit zu verbessern. Gegründet als Corporation for Travel Prom…
    Merken