11 Ergebnisse

Suche filtern

Filter anwenden

Region

11 Ergebnisse

  • Bath und Bristol

    Aussteller
    Vereinigtes Königreich
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Julie Butterworth

    ITB Networker von InsideAsia Tours
    Head of Inside Asia Tours Brand
    Merken
  • Kathryn Davis

    ITB Networker von Visit Bristol
    Leiterin Tourismus
    Merken
  • Ehime Prefectural Tourism & Local Products Association/ Visit Ehime Japan

    Aussteller
    Japan
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Mady Grow

    ITB Networker von Elevation, Ltd. on behalf of ESTA
    Account Executive
    Direktor, PR, Marketing und Kommunikation, Projektleiter
    Agency, Advertising, Marketing, Communication Advertising, Marketing, Communications, Branding, Media Consulting, Video Production, Digital Media, OOH Media Full Service Communications Agency
    Merken
  • IPW by U.S. Travel

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Simon Jones

    ITB Networker von Digital Visitor
    Director
    Direktor
    Tourism representative and tourism boards looking to attract more visitors from the UK. We are specialise in digital marketing, including social media, for destinations and are experts at driving visitors from the UK by getting key messages in front of highly targeted audiences.
    Merken
  • Kazuo Maruyama

    Merken
  • Charlotte Newman

    ITB Networker
    Merken
  • Sr. Account Executive Jimena Paz

    ITB Networker von Elevation. Ltd
    PR, Marketing und Kommunikation, Presse
    We are a full service advertising and marketing agency in the United States. Our sensitivity and innate passion for the global perspective enables us to understand the nuanced layers and grey areas associated with communicating to diverse audiences, both in the U.S. and abroad.
    Merken
  • USA, Brand USA Pavilion, VisitTheUSA.com

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Brand USA ist eine öffentlich-private Marketingorganisation, die dafür verantwortlich ist, die Vereinigten Staaten von Amerika als führende Reisedestination zu bewerben. Die Aufgabe der Organisation ist es, den internationalen Tourismus in die USA stärker zu fördern und in enger Zusammenarbeit mit der Tourismusindustrie den wirtschaftlichen und sozialen Nutzen von Reisen in die gesamten Vereinigten Staaten zu maximieren.
    Merken