7 Ergebnisse

Suche filtern

Filter anwenden

Region

7 Ergebnisse

  • Ehime Prefectural Tourism & Local Products Association/ Visit Ehime Japan

    Aussteller
    Japan
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Fun Trip Travel

    Aussteller
    Ägypten
    ITB Berlin 2019
    Fun Trip Travel operates in Egypt since 2009. We are a reputed travel agency offering a wide range of travel related services for the last 10 years in the Egyptian travelling industry. During these 10 years our growth was gradually planned as our prime goal was to give the priority to the quality of our services, so nowadays with can proudly say that FUN TRIP TRAVEL distinguishes itself in a competitive marketplace by its first-class service.   As a company we are responsible to fulfill our …
    Merken
  • Mady Grow

    ITB Networker von Elevation, Ltd. on behalf of ESTA
    Account Executive
    Direktor, PR, Marketing und Kommunikation, Projektleiter
    Agency, Advertising, Marketing, Communication Advertising, Marketing, Communications, Branding, Media Consulting, Video Production, Digital Media, OOH Media Full Service Communications Agency
    Merken
  • IPW by U.S. Travel

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Kazuo Maruyama

    Merken
  • Sr. Account Executive Jimena Paz

    ITB Networker von Elevation. Ltd
    PR, Marketing und Kommunikation, Presse
    We are a full service advertising and marketing agency in the United States. Our sensitivity and innate passion for the global perspective enables us to understand the nuanced layers and grey areas associated with communicating to diverse audiences, both in the U.S. and abroad.
    Merken
  • USA, Brand USA Pavilion, VisitTheUSA.com

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Brand USA ist eine öffentlich-private Marketingorganisation, die dafür verantwortlich ist, die Vereinigten Staaten von Amerika als führende Reisedestination zu bewerben. Die Aufgabe der Organisation ist es, den internationalen Tourismus in die USA stärker zu fördern und in enger Zusammenarbeit mit der Tourismusindustrie den wirtschaftlichen und sozialen Nutzen von Reisen in die gesamten Vereinigten Staaten zu maximieren.
    Merken