8 Ergebnisse

Suche filtern

Filter anwenden

Region

8 Ergebnisse

  • Adventure Travel Trade Association, Inc.

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Established in 1990, the Adventure Travel Trade Association (ATTA) today is widely recognized as a vital leadership voice and partner for the adventure travel industry around the world. Membership + Trade The membership and trade organization is designed to be a force for the industry and exists to drive thought leadership, industry promotion, and opportunities to network and convene globally to create trade and business health. It currently serves more than 1,300 members in more than 100 count…
    Merken
  • Mr. Jeffery Cacy

    ITB Networker
    Managing Director
    Geschäftsführer, Presse
    Merken
  • Ehime Prefectural Tourism & Local Products Association/ Visit Ehime Japan

    Aussteller
    Japan
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Mady Grow

    ITB Networker von Elevation, Ltd. on behalf of ESTA
    Account Executive
    Direktor, PR, Marketing und Kommunikation, Projektleiter
    Agency, Advertising, Marketing, Communication Advertising, Marketing, Communications, Branding, Media Consulting, Video Production, Digital Media, OOH Media Full Service Communications Agency
    Merken
  • IPW by U.S. Travel

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Kazuo Maruyama

    Merken
  • Sr. Account Executive Jimena Paz

    ITB Networker von Elevation. Ltd
    PR, Marketing und Kommunikation, Presse
    We are a full service advertising and marketing agency in the United States. Our sensitivity and innate passion for the global perspective enables us to understand the nuanced layers and grey areas associated with communicating to diverse audiences, both in the U.S. and abroad.
    Merken
  • USA, Brand USA Pavilion, VisitTheUSA.com

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Brand USA ist eine öffentlich-private Marketingorganisation, die dafür verantwortlich ist, die Vereinigten Staaten von Amerika als führende Reisedestination zu bewerben. Die Aufgabe der Organisation ist es, den internationalen Tourismus in die USA stärker zu fördern und in enger Zusammenarbeit mit der Tourismusindustrie den wirtschaftlichen und sozialen Nutzen von Reisen in die gesamten Vereinigten Staaten zu maximieren.
    Merken