7 Ergebnisse

Suche filtern

Filter anwenden

Region

7 Ergebnisse

  • Mady Grow

    ITB Networker von Elevation, Ltd. on behalf of ESTA
    Account Executive
    Direktor, PR, Marketing und Kommunikation, Projektleiter
    Agency, Advertising, Marketing, Communication Advertising, Marketing, Communications, Branding, Media Consulting, Video Production, Digital Media, OOH Media Full Service Communications Agency
    Merken
  • Agnès HUBERT

    Promotion & marketing officer
    ITB Berlin 2019
    TO, travel agents/ organizers, groups... who are planning a trip to Poitiers, or who are looking for a cultural and fun destination, full of experiences and suprises ! All tourist information for the good organization of your trip to Poitiers : accomodation , restaurants, leasures and entertainment ideas and recommandations... Do not hesitate to meet me on the France Stand !
    Merken
  • IPW by U.S. Travel

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Merken
  • Laura Leucht

    ITB Networker
    Booking Manager
    Berater, Vertrieb/Sales
    Auf der Suche nach neuen Kooperationspartnern, Vertriebswegen, Reiseblogger, etc
    Merken
  • Sr. Account Executive Jimena Paz

    ITB Networker von Elevation. Ltd
    PR, Marketing und Kommunikation, Presse
    We are a full service advertising and marketing agency in the United States. Our sensitivity and innate passion for the global perspective enables us to understand the nuanced layers and grey areas associated with communicating to diverse audiences, both in the U.S. and abroad.
    Merken
  • Axel Serena

    ITB Networker von Nolimits Travel
    CEO
    Geschäftsführer
    Looking for partnerships with Railway Companies to sell rail passes .
    Merken
  • USA, Brand USA Pavilion, VisitTheUSA.com

    Aussteller
    Vereinigte Staaten von Amerika
    ITB Berlin 2019
    Brand USA ist eine öffentlich-private Marketingorganisation, die dafür verantwortlich ist, die Vereinigten Staaten von Amerika als führende Reisedestination zu bewerben. Die Aufgabe der Organisation ist es, den internationalen Tourismus in die USA stärker zu fördern und in enger Zusammenarbeit mit der Tourismusindustrie den wirtschaftlichen und sozialen Nutzen von Reisen in die gesamten Vereinigten Staaten zu maximieren.
    Merken