20 Ergebnisse

Suche filtern

Filter anwenden

Hallen

Region

20 Ergebnisse

  • Marcel Baltus

    ITB Networker von Baltus Communications
    PR, Marketing und Kommunikation
    PR business - interested in promoting your destination, travel product on the Dutch and/or Belgium market. Baltus Communications 100% Travel PR is a full-service public relations company for the travel and tourist industry. With over 32 years experience in travel public relations, communication and marketing and the last 10 years SEO, we are extremely well-positioned to promote and market holiday destinations (be it countries, regions or cities), tourist attractions, hotel chains, airline or cr…
    Merken
  • Commercial Director Europe Patrik Birkhofer

    ITB Networker von TBO Holidays
    Commercial Director Europe
    Direktor
    TBO Holidays provides technology solutions both to agents and suppliers (DMC's). On the distribution we offer Wholesale (B2B) products and services to the travel trade. Our distribution focus is on Consortias, Travel Agent Networks and independent Travel Agents . On the supply side we work closley with DMC's worldwide and deliver dedicated technology to grow their business. We therfore welcome contacts with both Travel Agents and DMC suppliers. Hotel accomodation, transportation, Packages / d…
    Merken
  • Booking.com

    Aussteller
    Niederlande
    Booking.com B.V. gehört zur Priceline Group (Nasdaq: PCLN) und besitzt und betreibt Booking.com™, den Marktführer für Online-Unterkunftsreservierungen. Jeden Tag werden mehr als 1.550.000 Übernachtungen auf Booking.com gebucht. Die Booking.com Webseite und die Apps haben weltweit Besucher und Nutzer, sowohl aus dem Geschäfts- als auch aus dem Freizeitbereich. Seit der Gründung im Jahr 1996 bietet Booking.com B.V. garantiert die besten Preise für jede Art von Unterkunft, vom kleinen familiengefü…
    Merken
  • Booking.com für Ferienhäuser, Apartments und andere Ferienunterkünfte

    Egal ob Ihnen ein Landhaus, ein Stadtapartment, eine Reihe von Ferienwohnungen am Meer oder sogar ein Iglu gehört – Booking.com ist der ideale Ort für Sie, Ihre Unterkunft an zukünftige Gäste zu vermarkten. Als unser Partner erreichen Sie eine große Anzahl Buchender weltweit, die alle nach der passenden Unterkunft für ihre nächste Reise suchen. Auf der ITB beraten unsere Experten Sie gerne zu einer Vielzahl von Themen, z. B. wie Sie eine Partnerschaft mit uns eingehen können, wie Sie Ihre Perfo…
    Merken
  • Booking.com für Hotels

    Booking.com für Hotels und Motels. Wenn Sie ein Hotel oder Motel leiten, ist Booking.com die ideale Plattform, um Ihre Unterkunft zu vermarkten. Mit uns als Partner haben Sie die Möglichkeit, Reisende der ganzen Welt zu erreichen und behalten dabei die Kontrolle über die Verwaltung Ihrer Belegung und Ihres Umsatzes. Auf der ITB beraten unsere Experten Sie gerne zu einer Vielzahl von Themen, z.B. z. B. wie Sie eine Partnerschaft mit uns eingehen können, wie Sie Ihre Performance optimieren oder w…
    Merken
  • Anne de Graaf

    ITB Networker
    Blogger
    Merken
  • Anne de Jong

    ITB Networker
    Travelife Account Manager Africa
    Berater
    Travelife is a leading training, management and certification initiative for tourism companies committed to reach sustainability. Please contact me if you are interested.
    Merken
  • Paul deHaan

    ITB Networker
    Sales Development Manager BENELUX, Germany, Switzerland and Austria
    Vertrieb/Sales
    Kenya Airways, educational, FAM trip, Africa, Kenya, Tanzania, Rwanda, Uganda, South Africa, Zanzibar
    Merken
  • International Business Development Manager at Groupon - EMEA Tom Eijssen

    ITB Networker
    International Business Development Manager - Groupon Getaways EMEA
    Merken
  • Loïc Gabriël

    Ansprechpartner von Oaky
    Sales Manager
    Vertrieb/Sales
    Upselling, Ancillary revenue, marketing, guest data, personalizing, pre-arrival,
    Merken
  • Diederick Janssens

    ITB Networker
    All about place branding
    Let me introduce myself: I am an idealistic place brander. I believe tourism is the greatest opportunity to connect people, cultures and worlds. International travel stimulates a broader view. If done right (and that's where I come in), it leads to intercultural understanding and more involvement with people from other places. With this believe I choose my missions. I don’t just promote tourism, I sustainably brand nations. Off course, it might seem I mainly stimulate destinations to be appealin…
    Merken
  • Anastassia Kravtsenko

    Ansprechpartner von Oaky
    Event Marketing
    PR, Marketing und Kommunikation
    Merken