71 Ergebnisse

  • IATA ID Card

    Die IATA /IATAN ID Card ist die weltweit einzig anerkannte Karte zur Identifizierung von Reiseprofis. Die Reisebranche verlässt sich weltweit darauf mithilfe der IATA/IATAN ID Card mit den Profis der Branche in Kontakt zu bleiben. Viele exklusive und interessante Peps und Educational Angebote werden unter anderem auf der dazugehörenden Internet-Plattform AgentExperience.com angeboten.
    Merken
  • Global Agency Pro

    Mit Global Agency Pro schaffen Sie völlig neue Marketingmöglichkeiten für Ihr Unternehmen. Wer verkauft was, wann und wo? Wie schneiden Ihre Wettbewerber ab? Welche Agenturen unterstützen Sie … oder welche sollten Sie unterstützen? GAp liefert Ihnen die Antworten und hilft Ihnen die für Ihre Ansprüche passenden, hochwertigen Reisebüros zu ermitteln.
    Merken
  • Booking.com für Hotels

    Booking.com für Hotels und Motels. Wenn Sie ein Hotel oder Motel leiten, ist Booking.com die ideale Plattform, um Ihre Unterkunft zu vermarkten. Mit uns als Partner haben Sie die Möglichkeit, Reisende der ganzen Welt zu erreichen und behalten dabei die Kontrolle über die Verwaltung Ihrer Belegung und Ihres Umsatzes. Auf der ITB beraten unsere Experten Sie gerne zu einer Vielzahl von Themen, z.B. z. B. wie Sie eine Partnerschaft mit uns eingehen können, wie Sie Ihre Performance optimieren oder w…
    Merken
  • Booking.com für Ferienhäuser, Apartments und andere Ferienunterkünfte

    Egal ob Ihnen ein Landhaus, ein Stadtapartment, eine Reihe von Ferienwohnungen am Meer oder sogar ein Iglu gehört – Booking.com ist der ideale Ort für Sie, Ihre Unterkunft an zukünftige Gäste zu vermarkten. Als unser Partner erreichen Sie eine große Anzahl Buchender weltweit, die alle nach der passenden Unterkunft für ihre nächste Reise suchen. Auf der ITB beraten unsere Experten Sie gerne zu einer Vielzahl von Themen, z. B. wie Sie eine Partnerschaft mit uns eingehen können, wie Sie Ihre Perfo…
    Merken
  • Booking.com Affiliate-Netzwerk und Partnerwebseiten

    Mit mehr als 29 Millionen globalen Immobilienangeboten von Privathäusern bis zu Hotels und anderen einzigartigen Unterkünften ist Booking.com der führende Marktplatz für Reisen. Wir sind in 141.000 Destinationen weltweit tätig und bieten die besten verfügbaren Preise und Unterkunftsmöglichkeiten für alle Bedürfnisse Ihrer Gäste. Die Bereitstellung eines nahtlosen Kundenerlebnisses, das das Reisen reibungslos macht, sowie ein engagierter 24-Stunden-Support stehen im Mittelpunkt unseres Handelns.…
    Merken
  • Hotels and Apartments

    Now available on our API, this product is a must-have for any travel trade professional, and with our pricing model and aggregated buying power- you will be able to offer it to your clients for a seamless travel experience at the lowest cost: Over 200,000 hotels and apartments Over 50% of our product coming from Chains & Direct Contracts New Content being added regularly Dynamic Pricing model that ensures that you receive the most competitive rates Last minute availability on product worldwi…
    Merken
  • TourismInSky

    The TourismInSky business solution has wide market potential that is used and improved by some of the largest hotel chains such as Valamar, Maistra, Remisens or digitally progressive hotel chains such as Aminess, Medora, Njivice Hotels, Cavtat Hotels, Metropol Hotels. TourismInSky is an industry-specific business solution bundle, specifically designed and developed for hotel industry digitalization. The main modules and functionalities are: • Contact centre • MICE • Allotments and groups • Marke…
    Merken
  • ContactInSky

    The ContactInSky solution is a platform for customer support, sales activities, debt collection and marketing campaigns. Skype for business and Microsoft Dynamics 365 integration enable easy and fast user request processing. Recognition of incoming calls and callers accelerate agents’ work in the customer service. The “click to dial” functionality for outgoing calls enables users to work in only one application. Based on this integration, e-mail management, social engagement and incoming/outgoin…
    Merken
  • LoyaltyInSky

    The loyalty programme is based on reward points customers collect while making their purchase. Having collected a certain number of points, the customers become entitled to receive rewards in various ways and via various channels such as B2C and B2B portals. LoyaltyInSky is an extended functionality of the Microsoft Dynamics 365 system. Loyalty programmes represent a solution our customers are becoming increasingly interested in, be it in tourism (e.g. Aminess), in wholesale, retail and distribu…
    Merken
  • RealestateInSky

    A business solution that provides a unique support to real-estate business combining and automatizing all the processes in the organization using a mobile client, geolocation and desired approval process. All requests, assessments, and correspondence between different stakeholders and clients are done using this solution. Advanced features and custom upgrades are done upon client request. RealestateInSky solution, as implemented in real estate owned by the Erste Group, is a shining example of …
    Merken
  • Check-in kiosk

    Roommatik is a leading company in Self check-in solutions for the hospitality industry. Our solutions include kiosks with different applications and form factors (floorstanding, wall embedded, countertop...), etc. The hotel can provide their guests with an unattended check-in. All the legal requirements are met, including electronic signing, identity verification, facial recognition, passport or id-card data capture, police reports,... Our solutions are integrated with the major players in the …
    Merken
  • Kreuzfahrten, See- und Landrundreisen

    Zielgebiet: Alaska Asien Australien & Neuseeland Kanada & Neuengland Südamerika Weltreisen Südsee & Hawaii Panamakanal Ozeanüberquerungen Mexiko & Pazifikküste Karibik Europa
    Merken